Kläder efter väder!


Och bara man väl kommer ut så går det an.. ..det är ju faktiskt bara vatten som kommer från himlen!

En timme i skogen med hund och barn blev det och Oscar var nöjd, så nöjd över att vara "hundförare". Jag vet inte vart detta plötsliga hundintresse kommit ifrån men jag tänker absolut uppmuntra det då jag själv är smått tokig i den där håriga fyrbenta saken ;-)...

Ikväll blev det dessutom ännu mera hund då Patrik blev ivägringd på en spårning då någon skadskjutit.

Djuret hittades dessvärre inte denna gång men Zingo kämpade ändå på bra i regnet och fick komma in och värma sig/torka till lite efteråt.

Det är verkligen både och detta med hund inomhus.. ..sååå mysigt men samtidigt - mycket mera städning.

Men för Zingo skurar jag gärna (även om jag inte riktigt förstår hur jag än gång i tiden ville ha mina vovvar under täcket i sängen...) :-)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0