Spelets mästare

Ligger fortfarande kvar i sängen med min kaffekopp och hör hur SNÖstormen tjuter utanför fönstret.Patrik har åkt till jobbet medan barnen och jag är lediga idag så jag tycker att jag kan unna mig en lugn start på dagen.Ganska lyxigt att lugnt kunna ligga kvar i sängen en stund medan barnen roar sig själva en stund på morgonen.Eller roar sig själva förresten......bilden är från igår eftermiddag men aktiviteten är densamma nu på morgonen.Och alltid samma sak - Oscar spelar och Rasmus sitter beundrande bredvid och tittar på...R: "-Ingen kan besegra dig Oscar!"O: "-Jo då, det kan de. Men då måste de vara smartare än mig, och det är de INTE!" R:"-Åååh, min storebror!" Självförtroendet sitter där det ska minsann!Go'morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0