Svääärmor...

...kom å hjäääälp!!!


Av en alldeles speciell anledning (kan inte avslöja vilken) har jag fått för mig att jag brådskande måste lära mig virka. Begav mig därför hem till svärmor igår för att jag"ragga" garn och instruktioner. Fick med mig en hejdundrande handarbetsbok hem som jag även kompletterade med filmklipp från youtube.

Hjälpte det?! Nääää...

Dock kanske jag förstår varför då jag ju faktiskt varken är en katt eller "en tant i gungstol" vilket var Rasmus tydliga kopplingar när han satt och studerade mina försök igår...



Vidare gav mig Rasmus det kloka rådet att gå tvärs genom skogen med garnet igen...

"-Fråga farmor, hon kan säkert hjälpa dig!"

Så får det nog bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0