Pengar i madrassen...

...eller guld i garderoben...

...vi har iallafall stoppat in det bästa vi har på vinden! (Och han verkar inte direkt ledsen över det ;-)!)


Mäkta imponerad över både man och svärfar - inget dåligt helgnöje de haft! (Även om det "bara" ser ut som ett hål...)

Mycket fix kvar innan det är klart och sedan ska hela proceduren gå i repris på lillebrors sida av väggen men en sak i taget och ett ordentligt steg på väg!

Själv har jag gjort mitt bästa för att hålla mig själv och barnen ur vägen så gott som möjligt,





målat lite, bakat lite, avvärjt några slagsmål, trampat på legobitar o.s.v.

Trött nu och en ganska tuff vecka framför mig så ikväll blir det tidigt (ha, ha - som nästan alla andra kvällar...).


Natti, natt!

~ Idag är morgondagens minnen...~






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0