Same, same...

...but different!

Gjorde rotfruktspannkaka till lunch idag igen. (Receptet hitar ni här). Dock frångick jag receptet en aning idag och halverade mjölmängden, använde ett extra ägg, hade i lite mer salt, lite mera ost och lite vitpeppar och serverade dessutom stekt bacon till...

Resultatet?! Kanongott! Tyckte jag ska jag tillägga, barnen åt men tyckte nog att originalet var godare... Åtminstone Rasmus, men å andra sidan är han ju ganska petig med maten överlag så det kan lika gärna suttit i att han inte var på humör idag...


Lite mindre kompakt än originalet med halva mjölmängden. Jag tycker absolut den blev godare så här ! Och baconet till var verkligen pricken över i :-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0