27 augusti 2005


Det var då vi förlovade oss, eller ska man va petig så gick älsklingen min till och med när på knä och friade.

Det var vid Ommen med Lelång som bakgrund och jag kommer ihåg att det var ganska kallt så jag tyckte det var lite mysko att han ville att vi skulle gå ner dit av alla ställen istället för att åka och äta glass som han lovat!

Han ska ha cred för att han inte gav upp hela idén när jag gjorde allt (helt omedvetet dock!) för att sabba hans planer, men är man galen i glass så är man och han hade ju faktiskt lovat ;-) ...

Idag har vi alltså förlovningsdag och det har redan gått 5 år! Jag älskar min prins så otroligt mycket, till och med mer än glass -och det vill inte säga lite ;-)...









Kommentarer
Postat av: Archon

thank-you for the good and valuable information on your site

2011-01-25 @ 08:29:05
URL: http://archon.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0