Ännu en dag

Minst sagt full rulle har det varit på Oscar i eftermiddag, och hans lillebror är inte sen att haka på...


Här leker Oscar djurpark/bur med Rasmus och har stängt in honom med kuddar så han inte ska rymma...

Har varit ensam med killarna hela kvällen då Patrik varit på möte. Såna kvällar brukar vi passa på att käka fiskbullar som både jag och Oscar älskar men Patrik är mindre glad i men ikväll måste jag säga att fiskbullar är inte fiskbullar när man inte får potatis till. Eller får och får men eftersom jag försöker skippa kolhydrater så blev det herrgårdsgrönsaker till min portion istället...


Inte så gott som det ser ut, inte alls gott om jag ska va ärlig....

Efter maten blev det bad, ett säkert kort för nöjda barn!


Känns inte som om det var så länge sen som Rasmus låg snällt på rygg i väntan på badet...

Och Oscar var ju så klart tvungen att testa sin dykare som han fick imorse som belöning för att han klarat provtagningsdygnet så bra! En liten grej, men oj va han gillade den. Och faktiskt var den ganska kul, simmade på riktigt bra... Och i vanlig ordning samma diskussion som vid alla andra bad om att badleksakerna INTE bara är Oscars. Han älskar sin lillebror men är ett litet ego ut i fingerspetsarna..


Sen blev det sängen, saga och sång. Och nu är det dags för sängen även för undertecknad, känns som det kan bli en lång natt då Rasmus är orolig p.g.a sin förkylning. Han har varit helt ok under da'n men till kvällen/natten blir det alltid värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0