Det blir sällan som man tänkt sig...

Det sista jag tänkte innan jag gick och la mig igår var att vi nog skulle missa spädbarnsgruppen idag p.g.a av Oscar, och visst blir vi hemma men inte p.g.a av honom - nej istället var det Rasmus som vaknade med hosta och tjockt gult snor :-( ! Inte för att det verkar vara nån direkt överhängande fara med honom men med respekt för de andra bebisarna som ska dit skippar vi det. Synd eftersom det är första gången efter sommaren (och jag var inte med förra terminen) men det är så det är.

Måste dock ändå in till Årjäng en sväng efter att jag lämnat Oscar på dagis för kylskåpet behöver lite påfyllning.

Nu är provtagningen äntligen färdig iallafall, nu ska bara provpappret postas!

Kommentarer
Postat av: Arezahra

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:34:22
URL: http://arezahra.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0