Lite svinn får man räkna med...


Gick ut och iväg med 2 barn och kom hem med ett... Oopps! Inte alls så illa som det låter dock, Oscar blev kvar hos farfar, han var ju tvungen att hjälpa till med servicen på traktorn..

Helt plötsligt fick jag tid att dricka kaffe, blogga, förbereda kvällsmaten och ha lite soffmys med Rasmus...

Kvällsmat är snabbt fixat ikväll...


Gjorde en ordentlig omgång med biffar när jag gjorde
biffar senast så det blir det ikväll. Bara att plocka upp ett gäng ur frysen, smörsteka lite kantareller och koka potatis (matvete för min del eftersom jag försöker ligga lågt med kolhydraterna.) Smidigt som tusan :-) !

Efter maten ikväll har jag ett litet projekt åt Patrik som kräver montering,



Han vet bara inte om det än ;-) ... Men är man Bettans dräng så är man...






Kommentarer
Postat av: Emilianfatima

I like your website. Good job.

2011-09-28 @ 09:53:07
URL: http://emilianfatima.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0