Men alltså allvarligt...

Nu får det sluta regna! Hade stora planer på att trotsa vädret och gå ut för nån timme sen men precis som vi var redo tog regnandet i med förnyad kraft och det verkligen vräker ner! För Oscars del spelar det väl egentligen mindre roll då han har stövlar och ordentligt regnställ, jag däremot blir bara påmind om att jag verkligen borde komma iväg och skaffa mig ett nytt regnställ inkl. stövlar. Visst stövlar har jag men dels är de fula och sen har jag haft dem sen 7:e klass eller nåt så de är typ ett halvt nummer för små också... Regnstället jag har funkar så länge det bara "finregnar" men sånt ordentligt "fulregn" som kommer nu behövs det ordentligare utrustning för...

Dessutom så är detta väder inte idealiskt för Rasmus heller, iallafall inte för en vaken Rasmus då han inte är så himla road av att sitta still i vagnen längre... Och har jag honom på backen lär han ju typ drunkna ;-) !

Nä, vi lär nog bli inne i eftermiddag också. Grejja lite och bygga lite duplo kanske...

Så här såg det ut när vi hade målarverkstad i köket i förmiddags :-) !


Fingerfärger! Men eftersom att Oscar inte brukar vilja använda just fingrarna så har jag införskaffat dessa roliga minirollers.. Idag fick han dock på eget initiativ för sig att han skulle göra handavtryck.... Sen var det nåt fel på den röda färgen, helt rinnig och konstig. Men, men den funkade skapligt ändå även om den blev lite blek i färgen..




Kommentarer
Postat av: Patrik

Oj oj oj oj

2010-08-24 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0