Dagen har bara börjat

Rasmus hinner inte mer än få i sig frukosten innan han börjar "arbeta"...



Så nu är det full rulle! Men han har faktiskt sovit anmärkningsvärt bra i natt (efter att ha krånglat en del med sömnen igen!). Kl. 19-07 i E G E N säng det är guld värt (förutom ett ett kort uppvaknande vid 20) !

Patrik och jag kom faktiskt också i säng tidigt igår, strax efter 21 -kan inte minnas när vi la oss så tidigt senaste! Det var skönt men ändå känner jag mig fortfarande inte utvilad... Oscar vaknade med svullna ögon och lite var i ögonen imorse, osäker på om det är en reaktion på röken från brasan igår eller om det faktiskt är en ögoninfektion på G. Vi hade lite planer för dagen i dag men jag vågar inte chansa på att kanske sprida nånting vidare så idag blir vi bara hemma. Lika bra det kanske så kanske jag äntligen hinner få fönstrena i vardagsrummet putsade (som jag började prata om att jag skulle göra för typ 2 veckor sen...).

Inte riktigt lika kallt idag men däremot väldigt disigt. Ska ge oss ut och få lite luft sen men väntar nog tills termometern har stigit lite till.


Nej, dags att svepa kaffemuggen och sätta lite fart på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0