Spöregn

Man blir ju inte direkt inspirerad till att göra nånting när det är kolsvart utanför fönstret och regnet står som spön i backen - skittrist! Men, men bara att gilla läget! Rasmus har precis somnat om (den som ändå fick göra det...) och Oscar ritar...

Själv dricker jag kaffe och funderar på hur jag bäst ska "anfalla" dagen. Tvätstugan måste komma i ordning idag då det är tvätt högt och lågt blandat med ytterkläder och diverse annan bråte som INTE hör hemma där + att kylskåpet behöver en riktig uppfräschning. Jag har lärt mig den hårda vägen att ett bortglömt blomkålshuvud inte luktar så gott när det fått "ligga till sig" lite...





Nuförtiden kommer lyckligtvis den mesta färgen pappret men det är ändå en bra idé att skydda bordet med vaxduk när konstnären sätter fart!



♥ Ha en bra Dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0