Äntligen är det över!!!

Idag har det bara varit en lång väntan på kväll och att marknaden ska ta slut så att pappa kommer hem...

Oscar och jag har påbörjat ett garage till småbilarna...
 
Mycket kul kan man hitta på med en tom vällingkartong... Oscar var snabb att hämta potentiella "hyresgäster", fortsättning på projektet följer...

Vi har också hunnit va ute i det fina vädret,

För att bara ha sett Pippifilmen en endaste gång är han väldigt snabb på att ta efter tokigheter... Här tycker han vi ska hänga tvätt i gungan precis som Pippi. Får väl va glad så länge han håller sig på den nivån och inte tycker vi ska skura golvet på Pippis vis eller ännu värre - hänga benkrok i kökslampan!

Lite godis fanns det visst kvar också...

Vanligtvis är vi noga på att det bara är LÖRDAGSgodis men är det Mâtenshelg så är det.. Och några förmåner måste man väl få ha när pappa varit borta hela helgen. Längtan efter honom har varit stor, både från mor och son!

 
Och Rasmus har i vanlig ordning stått sig igenom dagen - vad annars?!

Ett liten dusch har också hunnits med,

Välbehövligt när man har som hobby att kleta gröt i håret... Och på resten av kroppen också för den delen!


Och nu är Årjängs Marknad 2010 officiellt över, pappa är hemma och ordningen återställd. Förra året kom Patrik hem med en vääääldigt fin t-shirt :-), den han fixat i år var jag inte riktigt lika imponerad av. Inga pluspoäng i år om man säger så...



Men han hade köpt med sig en ny stekpanna, munkar, gosstrumpor och nåt slags skoinlägg till mina onda fötter också så jag antar att det bekräftar att förra årets t-shirt fortfarande är gångbar ;-) ... Och med tanke på att det är jag som tvättar så vet man ju aldrig hur länge trycket på den nya t-shirten håller, den kan ju också råka "komma bort" i tvättsorteringen *skrattar rått*...


Blir att testa imorgon!

Ja så har det ju varit val i Sverige också men för egen del röstade jag dock redan i tisdags..

Må så gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0