Har inte bestämt mig...

...för om jag ska börja sura eller inte för eftermiddagen har hittills inte bara varit positiv!

När jag hämtade Oscar från dagis förut upptäckte jag att hans byxor såg ut så här..


Och orsaken till detta är den där #%&/"xx&%¤# märkpennan som jag använt till de nya gummistövlarna!Ah, det syns visst inte så mycket på fotot men de är helt rödrosa i bensluten för att märkpennan kladdat av sig. Hmm, störigt som tusan då det är en märkpenna just för kläder och skor...

Har stoppat in dem i tvättmaskinen nu med fläckspray så jag väntar väl tills det är klart för att bestämma mig för om jag ska bli sur på riktigt! Pennan har jag köpt från namnband.se och när det nu är dags att beställa nya namnlappar tänker jag garanterat INTE handla därifrån igen iallafall! Var visserligen missnöjd med det företaget redan innan detta då jag även köpte namnnappar därifrån som också var helt värdelösa. De gick sönder i själva sugdelen, skitläskigt!

Och för att fortsätta på den mindre positiva linjen så ser vår torkvinda nu för tiden ut så här,

Man skulle kunna säga att den har fått lite mer än vad den tål...

Och mina strumpor för dagen upptäckte jag nyss att de ser ut så här,

Inte nog med att det blivit hål, skitiga var de visst också...

Men, men solen skiner, tvätten är torr, Oscar är lite extra kramig *mys* och Patrik har lovat komma hem i vettig tid så det är väl inget annat än att sätta på sig ett par nya HELA strumpor och börjar med midda'n!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0