Ny vecka



Den här veckan kommer det bli full fart!

Tisdag ska vi till Karlstad på läkarbesök med Oscar, onsdag är det spädbarnsgrupp för mig och Rasmus och på torsdag ska jag till sjukgymnasten. Därimellan ska jag försöka komma ikapp med städningen i huset (för i helgen som passerat har jag varken haft ork eller motivation att göra nåt vettigt) samt putsa fönster i vardagsrummet och byta till lite mer höstiga gardiner där. För att inte förglömma tvättberget som konstigt nog INTE krymper hur mycket jag än tvättar... Låter kanske inte som så fasligt mycket men med tanke på att det brukar va svårt att hinna med bara det "vanliga" under en vecka så blir det automatiskt riktigt fullt schema när det stoppas in lite aktiviteter av olika slag också.

Bäst att sätta fart medan Rasmus vilar sina blå ett tag..



 

Kommentarer
Postat av: Rasmusella

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 @ 19:41:13
URL: http://rasmusella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0