2-1

Tänk att det aldrig kan få vara riktigt, riktigt bra utan att det alltid är något som ska krångla...

Men 2 positiva saker idag!


Oscar kan fortfarande ha "arbetskläderna" vi köpte i fjol. Var lite osäker på byxorna men de satt jättebra, trots ett par ganska tjocka mysbrallor under...


Och Rasmus i sin tur kan ha Oscars "skalkläder" från i förrfjol! Kanon bra!

 
Inte alls lika skönt väder nu på eftermidda'n som i förmiddags dock. Tänk va, i måndags gick vi t-shirt och idag var det mössa på och fleecetröja under skaljackorna...

Sedan till det negativa...

Min fot :-( ! Senaste tiden har den ju hållt sig relativt lugn men idag... Aj, aj, aj ONT! Måste ringa vårdcentralen igen på måndag och kräva att få komma till Karlstad istället (till nån som kan just FÖTTER och inte "bara" är allmänpraktiserande för det kan inte vara meningen att det ska kännas så här.) Diklofenak tål jag ju uppenbarligen INTE längre (och även om jag så gjorde så funkar det ju inte att knapra antiinflammatoriska tabletter resten av livet... ...eller?!)

Sedan i eftermiddags har jag så ont så jag knappt kan stödja på foten och så illa var det länge sedan det var. Ska sänka ner föttena i ett riktigt varmt fotbad nu och se om det hjälper - åtminstone för stunden...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0