Fullt i telefonkön!



Införskaffade diverse medikamenter till min onda fot i lördags. Hmm, de fungerade med varierande resultat skulle man kunna säga. Har använt gelen 4 gånger, 1:a gången märkte jag ingen direkt effekt, 3:e gången funkade det så bra att t.o.m tårna domnade bort och sedan efter någon timme var det ungefär lika illa igen!

Tog en Pronaxen för 1:a gången igår kväll och det verkar iallafall ha effekt men nu återstår bara att se om jag tål dem... De är ju dock "släkt" med Diklofenak så man vet ju aldrig...

Och nu är det måndag morgon och jag slängde mig på telefonen direkt kl.8 för att ringa vårdcentralen direkt när de öppnade... Bara för att mötas av "Det är för närvarande fullt i telefonkön. Var vänlig försök senare." Jo men tack för den då, har de t.o.m tagit bort funktionen där man kan få knappa in sitt telefonnummer och så bli uppringd?!

Haha, förresten bipacksedeln till Voltaren gelen var väldigt tydlig och bra. Det står att man ska tvätta händerna noggrannt efter applicering, givetvis under förutsättning att det inte är händerna som ska behandlas .... Ganska viktig information ;-) ! Står också att den inte får sväljas eller användas på slemhinnor - inget vidare för tandvärk med andra ord!

Nehä om man skulle försöka ställa sig i kö igen nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0