Idag om igår

Blir inte så värst mycket med bloggandet om helgerna... Det är väl visserligen ganska sunt att inte sitta inomhus framför datorn då samtidigt är det ju synd om världen som då inte är fullt uppdaterade om varenda steg jag tar ;-) ... Haha, eller också inte kanske är rent av skönt med en liten paus från Bettan ett par da'r i taget!

Och nu är helgen redan (nästan) slut... Men det har varit en bra helg och vi har hunnit med lite av varje både ute och inne. Igår eftermiddag åkte jag och Rasmus till Töcksfors och shoppade en sväng medan Patrik och Oscar stannade hemma och pysslade i trädgården.



Kanske egentligen inte så smart att åka till Töcksfors och trängas med alla helglediga norskar (och några få svenskar) på en lördag när man ändå är hemma och ledig alla andra dagar i veckan då centret är typ folktomt men ändå... ...lätt att vara efterklok! Förutom mat (som var det egentliga syftet med turen) fick vi med oss lite av varje hem.


Bl.a en långärmad t-shirt till Rasmus och en slipover till Oscar bara för att jag helt enkelt inte kunde motstå den - sååå fiiiiiin ! Kanonsnyggt med bara en vanlig t-shirt under till ett par jeans i sommar.

Skulle egentligen ha tag på en vårjacka och vårskor till mig själv men det hittade jag dock inte. Vet precis vad jag vill ha för jacka / kappa,  jag har bara inte sett den i verkligheten än. Och skor är inte "bara bara" nuförtiden med tanke på min problemfot. De måste vara ordentligt "fotriktiga" på alla sätt och tyvärr är inte det alltid synonymt med att de är snygga eller att jag vill ha dem :-(!

Kvällen avslutades med en underbar grillmiddag och strax efter 10 sov både jag och Patrik som små grisar (barnen också förstås, men de däckade redan runt halv 8...). Haha vi är lite roliga så, vi går nästan alltid och lägger oss mycket tidigare på helgen än vad vi gör på vardagarna... ...oftast är det kanske annars tvärtom!

Nu är Patrik iväg på årsmöte i idrottsföreningen. Barnen har precis ätit och jag ska stoppa barnen i badkaret innan läggdags - det är minst sagt välbehövligt!!!

Återkommer framåt kvällskanten med lite om det som varit under dagen, men nu vet ni att jag lever.... Haha, ni kan väl iallafall låta mig TRO att ni väntar spänt på varje uppdatering ;-) !



Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0