Man ska inte tro allt man ser...




Jag gillar verkligen att Oscar börjat ifrågasätta världen en smula (även om han är ganska selektiv i vad HAN anser är rätt och fel...). Så dagens kommentar (eller egentligen gårdagens men skit samma) kom när vi satt och tittade på "Djungelhjul" på Playhouse Disney.


För eventuellt oinvigda så handlar programmet om en djungel full med djur på hjul som åker omkring och gör massa olika saker. Fråga mig dock inte riktigt VAD de gör då jag aldrig fördjupat mig närmare i serien. Dock etsar sig signaturmelodin fast i skallen som knäcksmet i en kastrull - "Rulla på, rulla på, rulla på, rulla på sätt faaaart!!!" om och om och om igen...

Men åter till ämnet.

"Jag är lite tveksam mamma."
"Till vaddå?!"
"Till att djuren åker omkring sådär!"



Haha, men han tycker fortfarande att det är fullt normalt med djur som pratar och bananer som springer omkring i pyjamas...



Go'morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0