All I want for christmas...

...är sömn!
 
Den här veckan har inte varit nån bra vecka rent sömnmässigt. Barnen har somnat på kvällen men sedan har natten blivit lite si och så. Oscar sover ju men Rasmus... Kanske är det omställningen med dagis, kanske är det mer tänder på G eller kanske är det nåt annat, det enda jag vet säkert är att han vaknar vilket indirekt innebär att även jag får vara vaken. Haha när jag tänker efter har den där lilla krabaten hållt mig vaken på nätterna de senaste 2 åren...


Till skillnad från sin storebror hade nämligen Rasmus full rulle redan på insidan... Särskilt nattetid! Haha, ganska schysst ändå, att förvarna för vad som komma skulle, bara jag som inte tog varningen på allvar!

Och så här ser den lilla krabaten ut idag, på pricken 2 år senare....

Mammas lilla goding, lika glad och obekymrad som vanligt!

Men, men efter frukost och ett par koppar kaffe nu så börjar det ordna upp sig. Ska ge barnen en dusch och sedan är det dags för veckans sista timmar på deras respektive dagis. Skönt med fredag och att första "vardagsveckan" går mot sitt slut!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0