Bettans klippotek?!

I Ljungsbro där jag växte upp fanns det en frisersalong som hette "Gittans klippotek" (undra om det finns kvar...?!) så varför inte starta en värmländsk motsvarighet i "Bettans klippotek"...?!

Rasmus hår växer verkligen galet fort och han har dessutom galet MYCKET hår och nu har han återigen blivit så där vildvuxen så han ser rent ovårdad ut. Eller har VARIT vildvuxen, NU är han snarare kortkort.... Japp, jag har gjort det igen - gett mig på saxen även fast jag egentligen inte kan! Stackars barn!

Men å andra sidan, värre än vad det var innan kunde det ju inte bli så jag hade inte värst mycket att förlora...

   
Före... Haha, fast det kanske jag inte behövde förtydliga...?!

Och EFTER, märkbart kortare! Eller som Oscar sa:
"Han ser ut som en helt annan människa nu!"

Lilla Patrikminiatyren ! Lite hack här och där men nåt annat hade jag knappast förväntat mig när jag tog så mycket. Det är ju inte precis så att han sitter blixtstill precis...Och jag får hålla med Oscar - han ser faktiskt väldigt annorlunda ut nu...

Efteråt fick det bli ett välförtjänt bad!

 
 
Blött blir det, och INTE bara i badkaret om man säger så....


Badboys!


Så nu vet ni, behöver ni få håret klippt så, eeehh leta upp närmaste frisör på gula sidorna ;-)....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med oscar! Han såg annorlunda ut! Han blev verkligen lik oscar tycker jag!

2011-09-01 @ 10:32:56
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Malo

Du kan väl visst klippa! Han blev jättefin och väldigt lik storebror!

2011-09-01 @ 23:48:49
URL: http://www.famkilander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0