Han som väcker tuppen!

04:45 måndag, 04:41 tisdag, 03:31 idag.... Snälla Rasmus börja sova lite längre!!!!!

Imorse (om man nu kan kalla halv 4 för morgon) lyckades jag iallafall få honom att somna om ett par timmar. Dock i vår säng och det där med att ligga still är inte riktigt hans grej så jag känner mig knappast utvilad, snarare mörbultad! Patrik var underbar och gick ner med barnen imorse iallafall så jag fick sova en liten stund till. Dessutom var kaffet klart och barnen frukostutfodrade när jag kom ner - tack älskling!



Som sagt. ledig idag och dessutom utan planer. Funderar på en sväng till "bibblan", det var länge sen.

Men först dricka upp kaffet och få på barnen lite kläder. Rasmus är konstigt nog pigg som en duracellkanin trots för lite tid med John Blund, jag däremot är allt annat än pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0