Händerna fulla

Eller en kombination av styrke- och konditionsträning?! Det beror sig helt enkelt på hur man ser det. Men med barnvagn i ena handen och hund i den andra ut på promenad så är det hur som helst full aktivitet.

Visst uppför har jag faktsikt en del draghjälp av Zingo men nerför känns det i benen! Jag klagar inte för hela syftet med att gå ut och gå är ju att det ska ge resultat men idag var det motigt. Trött i kroppen, motvind, medvind och korsvind på samma gång och 2 ordentliga regnskurar under vägs gång men har jag bestämt mig för en viss sträcka så har jag och 6,5 kilometer blev det även om det tog något längre tid än vanligt!



Skönt att jag tog mig ut iallafall, särskilt med tanke på att vi ska iväg på lite roligheter ikväll så då hinns det knappast nån promenad....

Dessutom är det LÖRDAG vilket betyder "fridag" från Pointsplan. Måste få leva lite också :-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0