Ja må hon leva, ja må hon leva...


Igår kväll var vi till slut iväg och firade svärmors födelsedag. Eller ja, firade gjorde vi ju förstås redan i april när hon fyllde år men igår fick hon sin present - bowling och mat på hotellet! Det har bara inte blivit av tidigare - men den som väntar på nåt gott!


Jag vågar tyvärr fortfarande inte utsätta min handled för aktiviteter av detta slaget men å andra sidan behövs det någon som kan springa efter vildingen också så jag hade minst sagt fullt upp ändå!

Lugnt så länge han satt i stolen.... ...men sen!
 
Överallt på en gång och snabbt går det... ...det är Rasmus det!



Oscar Superbowlaren Andersson in action...


"Är det min tur nu?!"
 
Nöjd, nöjdare, Oscar... Oscar tycker verkligen att bowling är kul!



Och sedan vankades det som sagt lite mat...



Kaffe på maten tog vi sedan hemma på Bergerud ocjh när barnen lagt sig hann vi dessutom med ett parti "Canasta". Hehe, eller nästan ett helt parti, jag var så trött så vi kunde inte spela klart...

Hur som helst en jättetrevlig kväll som alltid tillsammans med svärparenteserna :-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0