Revansch!

Skam den som ger sig! I början på veckan när vi var ute för att få hem lite av skogens guld höll jag ju på att förgås efteråt för att min fot gjorde så ont i gummistövlar. Idag gjorde vi ett nytt försök och idag skippade jag stövlarna och körde på Goretexdojjorna istället. Inte lika tätt men tillräckligt tätt för att få med oss lite svamp hem och fortfarande kunna stödja på foten!

Dessutom fick jag i och med detta veckans sista kilometer avklarad och har alltså klarat 4 mil även denna vecka *nöjd!* .



Och med tanke på att halsen kännts ond och huve't tungt hela da'n så var det nog bra att det inte blev så mycket mer gått idag. Dock var det skönt att komma ut i skogen en stund och rensa huve't från skolboken och nu ska det rensas svamp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0