Goretex i all ära...

...men det finns uppenbarligen gränser även för vad funktionsmateriel klarar av ;-) !



Gjorde om intervallträningen från igår men i omvänd ordning. Först intervaller i 25 minuter och sedan 30 minuters rask promenad med Zingo. Snacka om att man blev bra uppvärmd av intervallerna, Milestensbacken (som vanligtvis är brant och tung som satan!) kändes knappt... Haha, litet minus dock för att åkern på sina ställen är L E R I G så man såg ju ut därefter efteråt om man säger så... Trampade ner mig till knät på ett ställe!



Dock blir det lite missvisande att mäta denna typ av aktivitet med Runkeepern då den inte väger in motstånd på riktigt rätt sätt för jag var bra mer slut efter dessa 5 km än vad jag brukar vara efter turen jag brukar gå på 6 km i mer jämnt tempo .

Skönt sliten blev jag hursomhelst men satan i gatan vad kolsvart det är ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0