Logitech Squeezebox Radio

Helt klart bästa julklappen fick jag av Patrik :-) !

Jag vill gärna ha radion på i bakgrunden när jag går omkring och grejjar men mottagningen är ju dessvärre inte alltid den bästa här ute i skogen... För att vara ärlig är norska P4 det som hörs bäst och det blir lite trist i längden...

Nu är mottagningsproblemet iallafall  ur världen en gång för alla (så länge bredbandet samarbetar vill säga!) :-)! Webradio is the shit! 
 
Liten, smidig, lätt att installera med WiFi och finfint ljud!

 

Dessutom har jag laddat hem en app så jag kan använda mobilen som fjärrkontroll - teknikens under!


Extra plus är att den är kompatibel med WiMP och alltså tillgång till hur mycket musik som helst. WiMP kostar ju dock 99:-/månad (samma som Spotify) men de första 30 dagarna kunde man testa gratis, vilket jag gör nu :-) !

Bettan glad :-) ! Tack älskling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0