Back to the 80's...?!

Idag var det då äntligen dags för att fixa till håret igen! Och då jag under det senaste året haft håret på utväxt efter att ha varit korklippt ganska länge så har jag börjat bli ganska less på håret som bara hänger platt utan att varken vara långt eller kort så nu var det dags att hitta på nåt kul...

Hihi och ibland måste man våga lite, jag menar vaddå det är ju bara hår - det växer ut igen! Tur kanske om man frågar Oscar (som inte tyckte jag var ett dugg fin i min nya frisyr)...  

Haha, nu undrar ni va?!? Ska försöka fixa till en före/efter bild imorgon då jag förhoppningsvis är lite piggare än nu... Men tills ni får bildbevis kan ni ju tänka Joey Tempest och andra 80-tals rockare ;-) ....

Oscar har varit på dagis idag för första gången på över 2 veckor, något som han var otroligt lycklig över!


Och Rasmus har varit precis lika full i bus som vanligt!


Och till slut - bredbandet är äntligen åter, förhoppningsvis för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0