Frisk luft

Bara man väl får på alla kläder så är det väldigt skönt att komma ut en stund...


Oscar letade fram en stjärtlapp och roade sig en bra stund på "lobroa". Fick en hiskelig fart!


Och Rasmus, han var väldigt nöjd med att titta på när Oscar lekte samt att gosa med katten...




Precis när vi skulle gå in och äta lunch svängde postbilen upp på gårdsplan! Detta tyckte Oscar var väldigt spännande och kul men när han sedan förstod att paketen "postis" hade med sig inte var till honom (det var canvastavlorna jag beställde förra veckan...) blev han istället skitsur! "Jag får ALDRIG några paket!!!" Sen tänkte han över saken och blev på gott humör igen då han tänkt ut att paket brukar komma tillsammans med tårta - KALAS!!! Haha men nån tårta lär det inte bli idag, men det var kul att tavlorna kom redan idag!

Hoppas nu bara att "husbonn" har lust att sätta upp dem ikväll när han kommer hem. Väldigt nyfiken på resultatet då jag faktiskt inte ens öppnat kartongerna än!

Rasmus sover och jag och Oscar har precis tittat på Micke&Molle. Snart dags att sätta på lite kaffe och fixa fram mellanmål - måste bara samla lite krafter först...


Kommentarer
Postat av: Göbben

hmmm de får vi ordna !

Men chansen att de ska sitta där en regel finns är väl obefintlig

2011-02-28 @ 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0