Kvällsfrid...

Barnen ligger i sina sängar (blev visst lite försenad läggning idag) och jag väntar på att de ska somna så att pappa P kan komma ner och göra mig sällskap i soffan. Var inne i Årjäng efter att vi hämtat Oscar på dagis i eftermiddag och handlade. Passade samtidigt på att hyra film som vi strax ska sätta på. De två filmer som jag för tillfället egentligen ville se fanns inte på ICA än (Svinalängorna samt The social network) så jag fick nöja mig med Jens Lapidus - Snabba Cash. Vi får se hur den är!



Får bli tidigt i säng ikväll för imorgon har vi verkligen full dag hemifrån framför oss. Ska försöka komma iväg vid halv 9 (senast 9) hemifrån och jag vet vilken kaos det brukar bli med frukost, påklädning och diverse ihopplockning på morgonen. Men, men det brukar ordna upp sig bara vi sitter i bilen!

Förövrigt är jag trött till leda på min hand (följetongen...). Eller egentligen kanske det är mig själv jag borde vara trött på som inte har tid att vänta på att armen ska läka färdigt i fred och därför om och om igen belastar den liiiite mer än vad jag bör och därför sitter här framåt kvällen och har skitont! Men det är så svårt att låta bli att använda den nu när man faktiskt kan...

Se där, nu kom min man ner från barnnattningen! Så trevligt ♥!


Rasmus är Oscars ständiga skugga... Särskilt de dagar Oscar är iväg på dagis är lyckan stor när han kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0