1 steg fram å 2 tillbaks...

Har varit hos sjukgymnasten idag och fått lite nya direktiv för vad min arm får/bör användas till. Och på nåt sätt känns det som att backa lite i utvecklingen... Jag ska förvisso fortsätta göra lättare vardagssysslor som jag klarar av men så fort det gör ont / tar emot måste jag ge mig, hmm med andra ord känns det som om jag bara ska sitta still i fortsättningen för ont gör det ju fortfarande HELA tiden :-( ! Har även börjat känna av nån slags "låsningar" i armen i vissa lägen (och ikväll mer än någonsin...) så helt klart har jag väl använt den FÖR mycket även om jag i mina egna mått mätt varit tämligen inaktiv de senaste 13 dagarna...

Dock tyckte hon rörligheten i fingrarna såg bra ut så det var ju positivt!

Fick 2 nya kompisar i väntrummet också, två 80+ tanter som även de satt med lindade händer... Och ingenannanstans kan väl samhörigheten kännas så stor som i ett väntrum där "likaskadade" kan dela erfarenheter och beklaga sig för varandra i väntan på sin tur.. Lite gulligt på sitt sätt (särskilt som hon kallade mig för lilla vän)och den ena snackade på ganska bra så på 10 minuter kände jag till det mesta om hennes liv...

Förutom sjukgymnastiken hann vi med ICA, ÖB, EM Möbler, Apoteket och biblioteket också så det var några effektiva timmar vi var iväg!


I vanlig ordning blev Oscar väldigt glad över den nya "bokleveransen"...

Lånade en film till mig och Patrik också...

Haha, vi får väl se om den är nåt att ha... Imorgonkväll kanske?!

Go'natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0