Back to school....

Så blev det tyst och lugnt i huset då Patrik försvann ut med båda killarna... Ska passa på att ta tag i saker och börja läsa lite!

Verkar vara en intressant kurs, gäller bara att hitta tillbaka till studietekniken jag hade innan Rasmus ankomst... Första "deadline" har jag den 25:e för inlämning och 27:e för redovisning så bäst att sätta fart!

Förresten så kom det ingen kallelse till kontrollröntgen av armen med posten idag heller och när jag ringde för att kolla upp det nu så har de bara teltid mellan kl.9-11 på ortopedmottagningen... Får ringa imorrn INNAN posten kommer. Fattar inte varför men det är nåt med mig och röntgenkallelser då det var samma sak när jag skulle röntga foten i höstas. Väntade och väntade för att efter en evighet få beskedet att mina papper gått upp i rök nånstans mellan punkt A och B...

Nää, ner med näsan i böckerna nu!


Kommentarer
Postat av: Marianne

HEJA,HEJA ELISABETH, DET HÄR SKA DU KLARA MED GALANS,JAG VET.LYCKA TILL MED ARMEN.

2011-01-20 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0