Hela havet stormar

Oscar och Rasmus är lika på många sätt och olika på en del. Nåt de iallafall garanterat har gemensamt är aktivitetsnivån...

Tänk om man hade åtminstone hälften av deras energi! Full rulle från morron till kväll och jag vet i katten om inte Rasmus är ett strå vassare än Oscar (hur nu det kan va möjligt?!) ! Upp, ner, fram och tillbaka, runt, runt, runt, utan att överdriva - ÖVERALLT på samma gång!

Men nu blev huset plötsligt väldigt tomt och tyst. Oscar är på dagis, Patrik är på kontoret och ska jobba undan lite medan Rasmus är med farmor. Själv ska jag försöka plugga lite men måste nog vila en stund först för jag blir hemskt trött och "snurr i bollen" när jag tagit dessa värktabletter. Ganska läskigt faktiskt...

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0