Minnen...

Har ägnat förmidda'n åt att sätta in bilder i album. Det tar lite längre tid än normalt, men kanske kan ses som lite lagom "arbetsträning" för högern...

Drygt 400 bilder mellan jan-april 2010... Kommer bli ytterligare några album innan vi är framme i "nutid"!

En himla tråkig grej med gipset är att jag har svårt att använda kameran och därför blir det inte så mycket bilder som normalt. Särskilt "spontanfotona", de som verkligen avspeglar tillfället precis som det var blir det dåligt med och det är nästan de som är roligast...

Får bjuda på några gamla godbitar från "arkivet" istället... Vår lilla underbaring, maj-09.




På konfirmationskalas i Frändefors.


Haha, overallen Oscar har på bilden använder Rasmus nu (och den är på gränsen till för kort!) och Oscar är 1 år och 8 månader på bilden och den satt fortfarande bra på honom då...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag älskar foton! Vet inte hur jag skulle klara mig utan kamera nu när jag har barn för att vara helt ärlig. Det är ju så himla många små ögonblick som man vill spara och bära med sig och då är ju kameran perfekt för man glömmer också väldigt fort sådant som varit.

Jag måste skärpa mig och börja fotografera lite mer igen nu känner jag. har lagt av mig på sista tiden. :)



Kul att du lämnade efter en kommentar! ^^

Vi har absolut tänkt att Ludwig ska få fortsätta gå på dagis även när syskonet kommit men hur mycket och så är inte bestämt.

Han behöver den stimulansen och att få umgås med andra barn är bra både för att han ska komma igång med kommunikation och tal och också för att han ska vilja lära sig äta själv. Jag fick nyligen höra att för Ludwig finns alternativet med ännu fler timmar än 15 på dagis även om han har syskon hemma, just därför att han har ett större behov av det. Men som sagt, vi har ännu inget bestämt ännu så det återstår att se. Är så glad att vi fått det att funka så pass bra alla redan. :)



Hoppas ni har en fin lördag!

2011-01-22 @ 18:09:08
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0