Njuter tystnaden



Lördag förmiddag och sakta, sakta börjar jag vakna. Eller vaken har jag visserligen varit sen 7-snåret men att vara fysiskt och mentalt vaken är inte riktigt samma sak.. Ännu en natt med båda barnen i sängen nästan hela natten och min rygg är så att säga killing me softly... Den gångna veckan med väldigt dålig sömn känns i kroppen och helgen är välkommen!

Igår eftermiddag hade vi gänget från Söberget här. Åkte pulka och käkade pankisar. Väldigt trevligt och skönt med lite sällskap, det är så härligt att Oscar och Arvid leker så bra och har så kul tillsammans nu för tiden. Tänk va kul de kommer kunna ha tillsammans i framtiden med bara skogen mellan oss. Oscar, Rasmus, Arvid och Isak - rena rama busligan kommer det bli!

Nu har Patrik tagit med sig båda (eller alla som han själv brukar säga ;-) ...) ut en sväng. Själv ska jag ta tag i tvättstugan och förbereda lunchen tills de kommer in igen. Har allvarliga planer på att ta mig ut i skidspåret en sväng under dagen också, behöver både frisk luft och lite motion känner jag!



Frukosten bortdukad, man och barn ute ur huset - blev nästan kusligt tyst...




Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0