Ändrade planer

 

Köttbullelunchen blev till köttbullemiddag då Patrik och Oscar kom hem och hämtade mig och Rasmus (samt att Oscar behövde torra kläder....) för "etapp 2" av fiskplanteringen vilket tydligen även innefattade korvgrillning. Haha, så plötsligt bafann mig även jag och Rasmus mitt ute i ingenstans!



Oscar har haft minst sagt kungligt roligt HELA dagen. Dels för att det hände spännande saker men även för att hans favoritflicka fanns på plats! Snacka om att de haft tempo...

Gör upp planer kokar ihop rackartyg?!


Det är inte alltid Oscars meningsbyggnad blir 100% rätt... Men ändå inte helt fel, för HINNER man först så VINNER man ju.... Och att vinna, det är viktigt för Oscar!


Fiskbilen!

 

Väldigt spännande att till slut få titta på fiskarna när de var på plats i vattnet och dessutom få mata dem lite... Rasmus däremot var mest sur över att han inte fick bada! Dock tycker inte Oscar att de PLANTERAT nån fisk, för när man planterar så gräver man ju ner...

Blev en lång dag. Rasmus har somnat och Oscar står på tur. Jag ska ta mig ett litet kvällsvarv med vovven innan vi sjunker ner och kvällsmyser lite bara jag och mannen ♥. Det har verkligen varit toppenväder hela dagen så kanske kan vi sitta och mysa på altanen en stund innan solen går ner...

Men först - ut å gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0