Provianterat

*hämtar andan och vilar benen lite*

Har tillbringat förmiddagen inne i Årjäng tillsammans med barnen och svärmor. ICA och Konsum hanns med på ett par timmar och nu är kyl och frys välfyllda inför semestern. Eller ja, självklart kommer vi bli tvungna att handla även under semestern men det underlättar ju väldigt när man har en bra bas hemma.

Nu har jag packat upp och in all mat, fått i barnen och mig själv lite lunch och lagt Rasmus som somnade gott efter några timmar på vift. Ska bara sätta på en kopp kaffe innan jag sätter fart igen...

Eftersom att det ska bli skitväder hela helgen ska jag se till att passa på att baka lite. Pizzabullar, piroger och kanske nåt kaffebröd, det är bra att ha på lut i frysen! Haha, eller kanske och kanske "kaffebrödsbullar" ska jag göra redan i eftermiddag har jag tänkt...


Tänkte testa nåt nytt som omväxling till de vanliga kanelbullarna jag brukar göra...

Tack för sällskapet idag Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0