Tillbaka till vardagen

Idag är det tisdag och om nån timme ska jag och Oscar bege oss bort till "Blomman" för att fortsätta inskolningen. Inte kul, inte kul alls med tanke på att Oscar ägnat morgonen åt att protestera över att vi ska dit (trots att jag ska följa med...). Han vill hellre gå till dagis säger han. Stackars liten han har uppenbarligen fortfarande INTE förstått att han har slutat på Nyckelpigan och att det ÄR Blomman han måste vänja sig vid...

Rasmus ska få vara med farmor under tiden så att jag kan ägna mig helhjärtat åt Oscar.


Bild från gårdagens utflykt...

Dags att hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars liten. Hoppas att det gick bra när ni väl kom dit.



Jag hoppas att det kommer gå bra i höst när Oskar ska byta dagis. Han kommer säkert sakna sin dagmamma men det går nog bra då han gärna leker med dom "storrra killarrna" som han säger =)

2011-06-21 @ 21:40:26
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0