Attjo, attjo prooooooooooosit!

Oscar är lika snorig idag som igår (om inte mer) så det blev inget dagis för honom idag. Även om han inte har nån feber så skadar det inte att vara hemma och ta det lite lugnt så att det inte blir värre. Han är dock väldigt pigg emellanåt men helt i form är han inte...

"Snörvlas" i egen hög person...

På förmidda'n var vi över och drack kaffe hos svärmor som var ledig idag! Trevligt att komma hemifrån ett par timmar - det gör resten av dagen mindre lång! Sedan var det dags att gå hem och käka lite lunch och dagen till ära tyckte Rasmus plötsligt att han skulle äta SJÄLV...


Hmm, kladdigt blev det (när denna bilden togs är han REN i en jämförelse...) men jag vet ju samtidigt att det är på tiden att han får börja träna! Oscar åt själv mycket tidigare än Rasmus men det har liksom inte blivit av när det kommer till Rasmus. Eller i ärlighetens namn handlar det kanske om att jag dragit mig för allt kladd och extra städning det medför...


Smaskens till sista slicken...


Vid det här laget var både han (och kameran!, därav flottfläcken på bilden) mindre rena...

Hur som helst hamnade den mesta av maten till slut i magen och nu sover han gott (i rena kläder!) på övervåningen medan jag och Oscar sitter och slappar framför TV:n. Det är en underbart vacker dag ute så det får nog bli att gå ut och få oss lite luft när Rasmus vaknar. Frisk luft och sol skadar inte trots snorig näsa!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken fin tallrik var har ni köpt den. Jag älskar Bamse, inte för att tallrikar är vad jag behöver mest men ändå =)



Tråkigt att Oscar är snorig, det är bägge barnen här hemma med =( vi misstänker att Oskar har pollenallergi men hoppas att han slipper.

2011-03-28 @ 19:43:47
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0