Ett kärt återseende

I väntan på att Patrik kommer ner från nattningen av Oscar (vilket lär ta ett tag då han har en hel del att berätta för pappa efter vår lilla trip...) passar jag på att blogga lite till!



Inte för att jag tvivlar på att Oscar har haft kul under våra dagar i Linköping med omnejd men något han har saknat (förutom sin far då!) är T R A K T O R N ! I torsdagskväll grät han i över en halvtimme för att han ville åka hem till sin traktor. "Jag kommer ALDRIG få köra min traktor igen!!!!" Livet kan vara ganska dramatiskt när man saknar tidsperspektiv.... Så direkt vi "landat" hemma ikväll skulle traktorn fram. Vi skulle ju bort till granngår'n och äta så utflykten hade ju ett dessutom ett mål!



Shorts och gummistövlar och lyckan är total!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0