Minns ni 2005?!



Nog kommer jag ihåg året 2005 som sådant men musiken som spelades på radion har jag uppenbarligen sämre kom-i-håg på! Det insåg jag i söndags när jag på hemresan från Linköping lyssnade på P3:s "Digilista" som gjorde en nostalgitripp och spelade de mest sålda låtarna i Sverige från -85, -95 och -05. Jättekul att lyssna på faktiskt!



Denna låg tydligen 1:a på listan 2005 och jag kan ärligt säga att jag aldrig tidigare hört den men jisses va den sätter sig. Både jag och Oscar nynnande på den resten av vägen hem.

Och på tal om musik, nu är det strax dags att bege sig till musiklek. Sommaravslutning idag!

   
Och så här såg vi ut 2005. Det var ju faktiskt det året vi förlovade oss också ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0