Ordningen återställd!

Har precis kommit hem (via en god köttbullsmiddag hos svärmor och svärfar, tack för det!)! Har tömt bilen (som var smetfull enligt Oscar...) och håller nu på att på att packa upp och T V Ä T T A .....


Nog för att Oscars nästan besatthet av grönt kan kännas enformig ibland men ack så praktiskt det är när man ska tvätta.... Vår packning har till störst del bestått av gröna nyanser och jeans så tvättberget ska nog snart vara väck trots allt!

Barnen sitter mer eller mindre klistrade på pappan i soffan (eller är det kanske pappan som är klistrad på de små...?!) så jag ska passa på att ta en lång dusch och försöka tvätta bort "resdammet"...

Och efter jag duschat är det läggdags för de små och jag ska ta igen förlorad "mystid" med min man ! Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0