Bulguriserad?!


Ligger mycket i de orden...

Grått, grått, grått och regn, 6 plusgrader, blåst och om knappt en månad är det julafton... Känns inte så! Väderleken passar dock in ganska bra på min dag då jag även idag sitter och födjupar mig i olika psykiska diagnoser och klassifikationer. Hmm, det är sannerligen inte lätt att vara människa alla gånger och nog påverkas sinnesstämningen till viss del av att läsa om alla tråkigheter som kan ske där uppe i knoppen.

Hade iallafall turen att få sovmorgon till 8(!) imorse då Patrik gick ner och "gjorde dag" med barnen och dessutom skjutsade dem till dagis sedan så jag har än så länge inte behövt ge mig ut i rusket iallafall.

Tack för det älskling ♥!

Just nu har jag tagit en paus för lunch och min egen diagnos för dagen är att jag nog sakta men säkert håller på att bli "Bulguriserad" då jag för tillfället totalt snöat in på bulgur som tillbehör till typ allt...


Bulgur, wokgrönsaker, bacon och lite soya - snabbmat som heter duga!

Hmm, får nog hitta på nåt kul med barnen i eftermiddag så jag gaskar upp mig lite!

Nej, dags att sätta fart ett par timmar till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0