Flitens lampa...

...lyser på berget idag!



Det flyter på bra och jag har fått mycket gjort men plötsligt har jag börjat tappa tempo... Varför är det ofta så att ju bättre det går desto mindre motiverad blir man?! Hmm, uppenbarligen jobbar jag bäst under tidspress...

Men, dags att ta en paus nu. Dricka lite kaffe, plocka ur diskmaskinen och hänga lite tvätt innan det är dags att hämta hem mina små juveler från dagis och ta helg!


Det är ju fredag och för en gång skull kanske jag inte behöver vara begraven av skolböcker hela helgen, jag borde hinna det jag ska ändå. Kursavslutning om 10 dagar...


.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kommer ihåg när jag hade det där arbetet.... usch va jobbigt jag tyckte det var!

2011-11-04 @ 19:33:59
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Malo

Tidspress är tyvärr det enda som funkar på mig... Tur att tidspressen varit närvarande precis hela denna terminen då ;-)



2011-11-05 @ 23:06:55
URL: http://www.famkilander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0