Rymdgardinerna är uppe!

Oscar och jag har inte varit riktigt överens om att gardinerna med bilar på i deras rum skulle bytas ut mot julgardiner. Närmare bestämt har han varit ganska sur över detta och t.o.m beklagat sig på dagis över det,

"Mamma tänker byta ut mina bilgardiner mot julgardiner och det vill jag INTE!"

 
Mina små drängar ♥ ! Och Oscar har visst i vanlig ordning byxorna bakåfram...

Men när vi väl fått upp gardinerna (nya för i år faktiskt!) och hängt upp stjärnorna var han ganska nöjd ändå,

"Kolla, det blev som rymden här inne med stjärnor och månen och allt!"

(Han har ju en måne som nattlampa över sängen...)


Hehe, det är inte alltid vi delar åsikt men resultatet blev ju detsamma även om jag anser det vara julgardiner...  Skitsamma vilket, huvudsaken är att gardinerna är uppe och Oscar accepterar dem.

 

Nu har småkillarna hjälpt till att vispa ihop en mjuk pepparkaka som ska avnjutas strax tillsammans med svärföräldrarna...

Med andra ord adventsmys på schemat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0