Uppe före tuppen!

Helt otroligt, klockan har precis slagit 6 och jag är uppe, har hunnit byta på Rasmus, lyssna på morgonnyheterna, hälla upp en kopp kaffe och dessutom är jag PIGG! Inte likt mig och särskilt med tanke på att jag vaknade FÖRE klockan... Men så är det nästan alltid när jag vet att jag har en tid att passa direkt på morgonen - då sover jag fjäderlätt!



Idag ska jag vara i skolan för lektion hela dagen. Spännande och väldigt annorlunda mot att sitta och läsa på egen hand hemma som jag gjort hittills. Men det blir nog bra! Nu duscha och fixa frukost för man kan ge sig på att jag ändå kommer få stressa innan jag väl kommer iväg, så är det nästan alltid när jag har FÖR gott om tid!

Go'morron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0