4 år inklusive ALLT!

Konversation vid lunchen för en stund sen...


- Mamma, jag tycker om pappa så kan Rasmus tycka om dig!

- Men Oscar man kan faktiskt tycka om flera personer samtidigt. Jag älskar både dig, Rasmus och pappa!

- INTE jag, jag tycker BARA om pappa, farfar, farmor och Rasmus!



Förhoppningsvis förstår han inte inebörden av vad han säger, men det gör ändå ont!



Dessutom har jag inte varit utanför dörren på 5 dagar nu, kroppen värker, Rasmus är fortfarande inte 100, börjar känna mig väldigt stressad inför min skoluppgift som jag fått 1 veckas uppskov på men ännu inte haft kraft och tid att börja på och tvättberget verkar aldrig ta slut - jävla skitdag för att prata ren svenska!


Kommentarer
Postat av: Jenny

vet hur du känner dig. har varit sjuk i snart en vecka och verkar inte bli bättre. ingen ork till nånting.



Ibland brukar Izabella säga: Jag älskar BARA pojkar! =)

2011-10-19 @ 16:05:43
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0