Ännu en dag

Onsdag, mitt i veckan och jag vaknade med huvudvärk för 3:e dagen i rad, börjar bli rysligt trött på det nu. Dels huvudvärken och dels på att aldrig få sova färdigt...

Men, men fick någorlunda fart på dagen så vi kom iväg på musiklek. Tänkte först skippa det idag i brist på energi men bestämde mig ändå för att komma iväg, länge sen senast nu med semester och sjukdom som kommit mellan.

14 barn var det där idag så det var minst sagt full rulle!


Rasmus är en riktig liten tjejtjusare.... Så fort han får chansen kryper han upp i knät hos någon av de lite större tjejerna och låter sig bli ompysslad som en liten docka. Bilden är från tidigare i höstas...

Glad att vi kom iväg iallafall för barnen uppskattar verkligen timmarna där samt att det är trevligt för mig med lite vuxet sällskap som omväxling...

Hem sedan, fixa lunch och natta ner Rasmus för middagsvilan och strax därefter kom som sagt svärmor och hjälpte mig till lite studiero några timmar - åter igen tack för det :-) !

Bra dag så långt... ...kvällen blev dock mindre bra. Jag älskar verkligen Oscar av hela mitt hjärta men gaaaaah vad han är 4 år just nu!!!!!


Min älskade lilla skatt, vakna på RÄTT sida imorgon....

En tvättmaskin kvar att hänga (eller ja, innehållet i den då!) och sedan får det bli nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jo det blir lite långrandigt i längden och speciellt när jag inte är pigg själv heller. Orkar inte göra något vettigt som man egentligen borde passa på att göra när man för en gångs skull är hemma...

Disney har vi inte kikat så mycket på än men tack för tipset. Här går Bolibompasidan och Nickelodeonsidan varm.

2011-10-27 @ 10:38:50
URL: http://tessanslchf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0