Börjar från början

Tänkte jag undan för undan skulle få upp lite bilder från vår vecka i Turkiet. Och då måste jag ju nästan börja med ett blogginlägg om anledningen till resan, nämligen svärfars 60-årsdag ! 

Han fyllde ju faktiskt i maj men da'n efter hans födelsedag åkte jag och barnen till Linköping och sen blev det visst inte av att jag bloggade nåt mer om det. Hur har världen kunnat överleva ;-) ?! Men, men idag precis på dagen 5 månader senare kommer här bilderna!

På gästlistan för kvällen...




Svärmor hade kokat ihop en viltgryta. Verkligen jättegott!


Marängtårta med glass och hallon till efterätt, gott!

Paket fick han förstås också!


...och lite skönsång av frun ;-)!





Rasmus och svärfar delar således dag. Rasmus blir 21 månader idag och svärfar 725 månader! För att inte förglömma att hela Norge dessutom flaggar när svärfar fyller år!

G R A T T I S !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0