Det ser ljust ut igen

Har knappt sovit på 2 dygn och ändå är jag oförskämt pigg! Andra (eller kanske 4:e...) andningen månne eller är det några underbara timmar UTOMHUS i eftermiddags tillsammans hela familjen som gjorde susen?!


Underbart härligt höstväder har vi haft idag!

Massor bra saker med den här dagen!

- Oscar vaknade mirakulöst nog feberfri och superpigg igen imorse så jag vet inte katten vad som gav honom 39 graders feber igår....

- Rasmus har åter igen mer normala "kroppsutgifter" (ni anar inte vilken LYCKA det är att åter igen byta tvärfulla kissblöjor efter många dagar med näsduk i blöjan  för att kolla att det överhuvudtaget kommer nåt kiss...) och har dessutom plötsligt en enorm matlust. Dock bara på sånt han verkligen gillar, men Rasmus är ju Rasmus när det kommer till den biten, huvudsaken är ATT han äter.

- Patrik serverade mig en underbar middag ikväll med älgbiff och pepparsås - gott!

- Och jag har blivit färdig med min studieenhet i tid! :-) (Ska egentligen inte lämnas in förrän imorgon.)

Enda minuset är väl isåfall att jag har ont i halsen... ...men å andra sidan, efter senaste veckans sjukstuga av mer allvarlig karaktär känns det som en "värdslig sak" som Karlsson på taket skulle säga....

 
Mellis utomhus = mysfaktor hög! (Plus att man slipper klä av och på alla kläder bara för att äta....)

Nu hoppas jag få sova gott och att inget nytt (på sjukdomsfronten) inträffar under natten!

Sweet Dreams!





Kommentarer
Postat av: Jenny

fina bilder! den översta var fin och "höstig"

2011-10-25 @ 21:19:09
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0